REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

I. Postanowienia ogólne

  1. Przedsiębiorcą prowadzącym sklep internetowy znajdujący się pod domeną internetową https://ecopellety.pl zwany dalej „Sklep” jest:
    Zakład Przemysłu Drzewnego "Roma" Sp. z o.o.
    ul. Klasztorna 23 62-130 Gołańcz NIP 7661803834 REGON 572043897 Email:
    biuro@ecopellety.pl
  2. Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej biuro@ecopellety.pl
  3. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep Internetowy.
  4. Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej na stronie https://ecopellety.pl
  5. Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.
  6. Właściciel Sklepu Internetowego zobowiązuje się do bezpiecznego przetwarzania danych osobowych Klientów wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka Prywatności jest integralną częścią niniejszego regulaminu, udostępniana jest na stronie https://ecopellety.pl.
  7. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
  8. Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A.

 

II. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:

  1. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://ecopellety.pl prowadzący sprzedaż produktów na odległość.
  2. Właściciel – Zakład Przemysłu Drzewnego "Roma" Sp. z o.o., ul. Klasztorna 23, 62-130 Gołańcz, NIP 7661803834, REGON 572043897, biuro@ecopellety.pl
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym zgodnie z treścią Regulaminu, w tym zarówno Konsument jak i Przedsiębiorca.
  4. Użytkownik - każdy podmiot korzystający z Internetu, który wejdzie na stronę internetową Sklepu.
  5. Konto Klienta – pole zawierające dane na temat przeprowadzanych transakcji oraz instrument służący do realizacji składanych przez Klienta zamówień.
  6. Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej z przedsiębiorcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadająca osobowości prawnej dokonująca czynności prawnej we własnym imieniu w ramach działalności gospodarczej lub zawodowej.
  8. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
  9. Regulamin – niniejszy dokument określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz nabywania w nim produktów.
  10. Rejestracja – dobrowolne podanie danych przez Klienta Sklepu polegające na wypełnieniu formularza dostępnego na łamach tego Sklepu.

 

III. Techniczne warunki korzystania ze Sklepu Internetowego

  1. W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:
  • urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne;
  • dostęp do sieci Internet;
  • adres poczty email.

Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi. Pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach Sklepu Internetowego. Pliki Cookies, służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem Internetowym a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień. Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie Internetowym. Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce Plików Cookies, udostępnionej pod adresem https://ecopellety.pl i stanowiącej integralną część Regulaminu.

 

IV. Rejestracja i Logowanie

  1. Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji, podając adres e-mail oraz hasło, za pomocą formularza.
  2. Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu Internetowego może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.
  3. Założenie „Konta Klienta” jest nieodpłatne.
  4. Rejestracja nie jest warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.
  5. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
  6. Klient przez akceptację Regulaminu składa oświadczenie następującej treści:
  • przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług Sklepu Internetowego;
  • dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą.

Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie Internetowym osobom trzecim. Zarejestrowany Klient ma możliwość:

  • dostępu do statusu oraz historii zamówień;
  • zamówienia Produktu,
  • zmiany swoich danych;
  • zmiany swojego hasła;
  • sprawdzenia swojego zamówienia.

Dokonanie rejestracji umożliwia zalogowanie do systemu. Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej. Zarówno Klient, który złoży zamówienie bez rejestracji, jak  i zarejestrowany na stronie sklepu, otrzyma informacje dotyczące stanu zamówienia.

 

V. Realizacja zamówień

  1. Sklep Internetowy jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi.
  2. Jeżeli proponowana treść umowy sprzedaży nie jest zgodna z zamówieniem złożonym przez Klienta, Klient powinien bez zbędnej zwłoki zawiadomić o tym Sklep Internetowy wysyłając wiadomość e-mail ze wskazaniem zauważonych rozbieżności. Sklep Internetowy prześle Klientowi skorygowaną treść proponowanej umowy.
  3. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
  4. Klient składa zamówienie w następujący sposób:
  • wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka;
  • podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, 
  • wybór formy płatności;
  • zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „Kupuję i płacę”;
  • wysłanie potwierdzenia złożenia zamówienia na adres e-mail Klienta.

Zarejestrowani Klienci mają możliwość śledzić status realizacji zamówienia. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.

 

VI. Forma płatności

Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia za pośrednictwem:

a)      przelew tradycyjny

b)      szybka płatność Blue Media

c)      pobranie

VII. Ceny

  1. Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu Internetowego podawane są w PLN i zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem.
  2. Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep Internetowy i Klienta, jest cena produktu podana na stronie Sklepu Internetowego przed złożeniem zamówienia przez Klienta, wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.
  3. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „”Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.

 

VIII. Dostawa

  1. Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy dostępnej na stronie Sklepu Internetowego. Są to:
  • Kurier,

  • możliwość osobistego odbioru pod adresem Redgoszcz 18 (brama nr 2) 62-106 Redgoszcz.

Ustawa o prawach konsumenta wskazuje, że maksymalny termin dostawy w stosunku do Konsumenta trwa do 30 dni. W razie przekroczenia terminu wskazanego w zdaniu poprzednim Konsument ma prawo do wyznaczenia sprzedawcy dodatkowego czasu. Jeżeli towar nadal nie zostanie wydany Klient może odstąpić od umowy.
Staramy się, żeby pellet został wysłany w terminie ok. 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności lub złożenia zamówienia (w przypadku zamówień za pobraniem).
Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i dni wolne od pracy dostawy nie są realizowane. Sklep Internetowy odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia zamówionego towaru do momentu, w którym Konsument go otrzyma, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż dostawy proponowane przez Sklep Internetowy. Klient w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy. Towary dostarczane są na terenie Polski.

 

IX. Prawo odstąpienia od umowy

Niniejszy rozdział dotyczy Klientów będących Konsumentami

  1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu zamówionego towaru stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem:
  • na e-mail na adres: biuro@ecopellety.pl (preferowana forma)
  • listownie na adres: ZPD „Roma” oddział online w Redgoszczy, Redgoszcz 18 (brama nr 2), 62-106 Redgoszcz

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: ZPD „Roma” oddział online w Redgoszczy, Redgoszcz 18 (brama nr 2), 62-106 Redgoszcz, tel. 502 570 433. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny, niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli Konsument w trakcie składania zamówienia wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia ponosi Konsument, chyba, że Właściciel zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. W przypadku odstąpienia Konsumenta od umowy, Właściciel dokona zwrotu ceny zamówienia w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy. Właściciel za pośrednictwem wiadomości email wysyła poświadczenie o zwrocie świadczenia. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy dołączony jest do niniejszego regulaminu. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach:

  • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (np. zamówienie indywidualne);
  • świadczenia, których przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • świadczeń, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • świadczeń, których przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • świadczeń, które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta.

 

X. Prawo Konsumenta do rękojmi

  1. Produkty oferowane w Sklepie Internetowym objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością Sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmię Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu, to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
  2. Reklamacja na podstawie odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność towaru z umową może być przekazana m.in.:
  • na e-mail na adres: biuro@ecopellety.pl (preferowana forma)
  • listownie na adres: ZPD „Roma” oddział online w Redgoszczy, Redgoszcz 18 (brama nr 2), 62-106 Redgoszcz.

W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. Konsument składający reklamację powinien na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwą rzecz na adres wskazany na stronie www. Sklep Internetowy rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.5, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatnej naprawy lub wymiany produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep Internetowy zwróci Klientowi równowartość ceny produktu. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub adres korespondencji. Sklep za pośrednictwem wiadomości email wysyła poświadczenie o zwrocie świadczenia. Przykładowy formularz Reklamacyjny jest dołączony jest do niniejszego regulaminu. Prawo do rękojmi wyłączone jest wobec Klientów dokonujących zakupów jako Przedsiębiorcy.

 

XI. Zasady przetwarzania danych osobowych Klientów

  1. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Klientów-osób fizycznych określone zostały w „Polityce prywatności”, stanowiącej integralną część Regulaminu.

  

XII. Pozostałe

  1. Regulamin jest dostępny pod adresem: https://ecopellety.pl.
  2. Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminów na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku.
  3. Informacje w zakresie możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur, dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
  • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
  • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

    Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  • Stały polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej - możliwość zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży;
  • wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej - możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sklepem;
  • powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów lub organizacja społeczna, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
  • platforma Online Disputes Resolution (ODR) dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie przez Strony w drodze negocjacji lub mediacji, a w przypadku niedojścia Stron do porozumienia – przez Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Właściciela. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, odpowiedzialność z tytułu rękojmi zostaje wyłączona.

 

 

ZAŁĄCZNIK 1

 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

 

 

Miejscowość i data: ……………..………………

Zakład Przemysłu Drzewnego „Roma” Sp. z o.o.
ul. Klasztorna 23
62-130 Gołańcz
NIP 7661803834
REGON 572043897

Email: biuro@ecopellety.pl

 

Dane Kupującego

 

Imię i nazwisko: ……………………………………………..……………………………………………………………………………………

Adres : ………………........................................………………..……………………………………………………………………….

Telefon/e-mail: ……………………………………….…………………………………………………………………………………………..

Nr zamówienia: ………………………………………..…………………………………………………………………………………………

Nr konta: ...................................................................................................................................................

Informacje o produktach

 

Nazwa produktu: ……………………….…………………………………………….……..…………………………………………………

Data zakupu: ………….…………………............................................................................................................

Wartość zakupionego produktu (wraz z kosztem dostawy): ...................................................................

Forma zapłaty: ........................................................................................................................................

 

Data otrzymania produktu: ………….…………………......................................................................................

 

Oświadczenia Kupującego

 

Zgodnie z obowiązującym powszechnie prawem odstępuję od umowy zawartej na odległość. W związku z tym proszę o dokonanie zwrotu wpłaconej przeze mnie należności na wskazany powyżej numer konta bankowego.

 

……………………..………………….………………

                                                                                                                                                                                         podpis                             

 

 

ZAŁĄCZNIK 2

FORMULARZ REKLAMACYJNY

...................., dnia ....................

Dane składającego reklamację:

Imię i nazwisko: ……………………………………..

Adres:  ...................................

Nr zam.:……………………………..

@:………………………………………

Tel: …………………………………………….

Zakład Przemysłu Drzewnego „Roma” Sp. z o.o.
ul. Klasztorna 23, 62-130 Gołańcz
NIP 7661803834 REGON 572043897

Email: biuro@ecopellety.pl

 

Nazwa reklamowanego produktu: …........................................................................................................

Data zakupu produktu: ……………………………………………………………………………………………………………………….

Data doręczenia produktu: ………………………………………………………………………….……………………………………..

Data zauważenia wady: ………………………………………………………………………………………………………………………

podstawą zgłoszenia reklamacji  naprawy/ zwrotu jest sporządzenie dokładnego opisu: (podanie dokładnego opisu jest niezbędne)

Opis:

…............................................................................................................................................…............................................................................................................................................…............................................................................................................................................…............................................................................................................................................….........................................................................................

Zgłaszam chęć dokonania reklamacji nieodpłatnie poprzez: (niezbędne jest wskazanie żądania sposobu dokonania  reklamacji):

a)       Naprawa;

b)      Wymiana;

c)       Obniżeniu ceny;

d)      Odstąpienie od umowy, jeżeli wada była ISTOTNA dokonanie przelewu na mój rachunek bankowy w Banku ….....................................................................................................................

nr rachunku …...............................................................................................................................

 

 

Miejscowość  ........................................                                               Data   .............................................

 

 

……………………………………
                Podpis


UWAGA! Zwrot ceny za usługę możliwy jest poprzez przelew bankowy na wskazane konto bankowe.

 

      

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.