Polityka Prywatności i ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych w https://ecopellety.pl jest Zakład Przemysłu Drzewnego "Roma" sp. z o.o., ul. Klasztorna 23, 62-130 Gołańcz, NIP 7661803834, REGON 572043897, KRS 0000051122, biuro@ecopellety.pl, zwany dalej: Administratorem.
  2. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony prywatności Użytkowników.
  3. Administrator zapewnia ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednim do zagrożeń oraz kategorii danych poziomem zabezpieczeń. W szczególności Administrator zabezpiecza dane przed ich udostępnianiem osobom nieupoważnionym, kradzieżą, nieuprawnionym przetwarzaniem, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
  4. Administrator zapewnienia kontrolę nad tym, jakie dane osobowe są przetwarzane i komu mogą być przekazane oraz prowadzi ewidencję osób upoważnionych do przetwarzania danych.
  5. Użytkownik wyraża osobne wyraźne zgody na przetwarzanie danych osobowych zarówno rejestrując się / zakładając konto na stronie Administratora, jak zgadzając się na wysyłanie informacji marketingowych.
  6. Dane osobowe podane przy złożonych w sklepie zamówieniach, przetwarzane są na podst. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. w celu realizacji umowy sprzedaży.
  7. Dane podawane przez Użytkownika są wykorzystywane w następujących celach:

    a) właściwe wykonanie przez Administratora zobowiązań wynikających z zawartych umów (zawarcia umowy, rękojmi, rozwiązania umowy oraz zapewnienia jak najwyższej jakości świadczonych usług);
    b) prawidłowe wykonanie innych niezbędnych czynności w ramach realizacji umowy (księgowanie, kontakt z klientami);
    c) wypełnienie prawnie usprawiedliwionych celów, tj. dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej;
    d) jeżeli Użytkownik wyrazi wyraźną, dobrowolną zgodę, dane będą przetwarzane w celach marketingowych i statystycznych.

    Dane osobowe oraz informacje zawarte w formularzu wykorzystywane będą zawsze przez Administratora do zawarcia, zmiany, rozwiązania umowy z Klientem oraz zapewnienia, jak najwyższej jakości świadczonych usług. Komunikacja elektroniczna między sprzętem Użytkownika, a Sklepem podczas gromadzenia danych osobowych jest zaszyfrowana (SSL). Bazy danych zabezpieczone są przed nieuprawnionym dostępem do nich przez osoby .
  8. Administrator uprawniony jest do ujawnienia danych osobowych na żądanie podmiotów upoważnionych na podstawie właściwych przepisów prawa. Odbiorcami danych w sklepie internetowym będą: firmy kurierskie, dostawca usługi hostingu, specjaliści z zakresu IT czuwający nad sklepem internetowym od strony technicznej.
  9. Podanie danych jest dobrowolne. Klient ma prawo do modyfikacji, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przenoszenia danych. W przypadku chęci złożenia zamówienia (tj. zawarcia umowy sprzedaży) podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji zamówienia w naszym sklepie.
  10. Archiwizowanie danych trwa:

a)      Dane w dokumentach księgowych – 5 lat,

b)      dane zw. z dokonaniem zakupów związane z rękojmią i reklamacją - 1 rok po terminie upływu rękojmi lub rozliczeniu reklamacji.

  1. Klient zgłasza żądanie usunięcia danych wysyłając wiadomość email. Administrator niezwłocznie kasuje dane z bazy, chyba że mowa o danych, których czas archiwizacji wskazano w pkt. 8. 
  2. Dane osobowe Użytkowników mogą być za ich zgodą przekazywane podmiotom trzecim na podstawie umów o powierzeniu przetwarzania danych osobowych, jeżeli uzasadnione jest to charakterem świadczenia, a celem jest właściwa realizacja zadań przez Administratora.
  3. Użytkownik ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

Cookies

Informacje dotyczące plików cookies

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie plikami cookies

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.