Polityka Prywatności i ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych w https://ecopellety.pl jest Zakład Przemysłu Drzewnego "Roma" sp. z o.o., ul. Klasztorna 23, 62-130 Gołańcz, NIP 7661803834, REGON 572043897, KRS 0000051122, biuro@ecopellety.pl, zwany dalej: Administratorem.
- Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony prywatności Użytkowników.
- Administrator zapewnia ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednim do zagrożeń oraz kategorii danych poziomem zabezpieczeń. W szczególności Administrator zabezpiecza dane przed ich udostępnianiem osobom nieupoważnionym, kradzieżą, nieuprawnionym przetwarzaniem, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
- Administrator zapewnienia kontrolę nad tym, jakie dane osobowe są przetwarzane i komu mogą być przekazane oraz prowadzi ewidencję osób upoważnionych do przetwarzania danych.
- Użytkownik wyraża osobne wyraźne zgody na przetwarzanie danych osobowych zarówno rejestrując się / zakładając konto na stronie Administratora, jak zgadzając się na wysyłanie informacji marketingowych.
- Dane osobowe podane przy złożonych w sklepie zamówieniach, przetwarzane są na podst. art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. w celu realizacji umowy sprzedaży.
- Dane podawane przez Użytkownika są wykorzystywane w następujących celach:
a) właściwe wykonanie przez Administratora zobowiązań wynikających z zawartych umów (zawarcia umowy, rękojmi, rozwiązania umowy oraz zapewnienia jak najwyższej jakości świadczonych usług);
b) prawidłowe wykonanie innych niezbędnych czynności w ramach realizacji umowy (księgowanie, kontakt z klientami);
c) wypełnienie prawnie usprawiedliwionych celów, tj. dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej;
d) jeżeli Użytkownik wyrazi wyraźną, dobrowolną zgodę, dane będą przetwarzane w celach marketingowych i statystycznych.
Dane osobowe oraz informacje zawarte w formularzu wykorzystywane będą zawsze przez Administratora do zawarcia, zmiany, rozwiązania umowy z Klientem oraz zapewnienia, jak najwyższej jakości świadczonych usług. Komunikacja elektroniczna między sprzętem Użytkownika, a Sklepem podczas gromadzenia danych osobowych jest zaszyfrowana (SSL). Bazy danych zabezpieczone są przed nieuprawnionym dostępem do nich przez osoby . - Administrator uprawniony jest do ujawnienia danych osobowych na żądanie podmiotów upoważnionych na podstawie właściwych przepisów prawa. Odbiorcami danych w sklepie internetowym będą: firmy kurierskie, dostawca usługi hostingu, specjaliści z zakresu IT czuwający nad sklepem internetowym od strony technicznej.
- Podanie danych jest dobrowolne. Klient ma prawo do modyfikacji, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przenoszenia danych. W przypadku chęci złożenia zamówienia (tj. zawarcia umowy sprzedaży) podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji zamówienia w naszym sklepie.
- Archiwizowanie danych trwa:
a) Dane w dokumentach księgowych – 5 lat,
b) dane zw. z dokonaniem zakupów związane z rękojmią i reklamacją - 1 rok po terminie upływu rękojmi lub rozliczeniu reklamacji.
- Klient zgłasza żądanie usunięcia danych wysyłając wiadomość email. Administrator niezwłocznie kasuje dane z bazy, chyba że mowa o danych, których czas archiwizacji wskazano w pkt. 8.
- Dane osobowe Użytkowników mogą być za ich zgodą przekazywane podmiotom trzecim na podstawie umów o powierzeniu przetwarzania danych osobowych, jeżeli uzasadnione jest to charakterem świadczenia, a celem jest właściwa realizacja zadań przez Administratora.
- Użytkownik ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.